Strony

wtorek, 30 lipca 2013


buty- deashop.pl / bluzka- Cubus / czapka- New Era

37 komentarzy:

  1. masz juz prawkko ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawie;) podoba mi się t-shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa, zakochałam się!
    przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach! <3
    świetny t-shirt i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sportowo i na luzie, świetne zdjęcia ale Ty za mało uśmiechasz się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaa!!!!! Dlaczego ja śpię jak takie cudeńka się dodają?!
    Nasza cudowna, piękna CARAMEL K :)
    Uwielbiam Cię w czapkach, sportowych lookach, chcę ich więcej na blogu :)

    Zazdroszczę Ci tego samochodu jak nie wiem :D :D


    J.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie wyglądasz *.* gdzie znalazłaś tę puszke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. :*

      Puszkę dostałam od chłopaka. :)

      Usuń
  7. JAKA PIĘKNA BLUZKA !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rocking :)

    love it x

    http://www.attitudeunique.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna całość <3 samochód <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bluzka/sukienka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten samochód :D
    Całość bardzo amreykańska :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this look super edgy!

    xoxo Akinyi
    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie koszulki! P aucie nie wspomnę..

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie koszulki! O aucie juz nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm lovely blog!
    mb you follow me?
    and i follow you back!
    ok?

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochalam sie w czapce :))
    Masz znakomity styl, bede Cie obserwowac :)))
    jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do mnie. dopiero zaczynam, ale moze cos cie zainteresuje.. ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna sesja! Stylizacja i auto, wszystko w jednym klimacie, extra!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look bardzo lubie takie zestawy pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super,rewelacja, tylko uśmiechu brak - cini mini pasuje do Ciebie
    Andzia

    OdpowiedzUsuń
  21. Super,że nie zestawiłaś tej bluzki tak jak większość blogerek z sandałkami na obcasie, wreszcie jakaś inan kombinacja, brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja na luzie. :)
    Pasuje Ci taki styl. :)

    Dzięki za odwiedziny i komentarz, ja również dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)