Strony

wtorek, 4 września 2012

Zebra :)


Cześć! Chciałabym Wam zaprezentować kurtkę z second handu w nowej odsłonie. Zajęła ona troszkę czasu, ale efekty możecie podziwiać na zdjęciach poniżej. Oczywiście nie wyszło by to tak jak wygląda bez pomocy pewnych cudownych utalentowanych rączek. Ostatnio bardzo pragnę pojechać do Zoo, niestety mam bardzo mało czasu. Ciągle gdzieś biegam, coś załatwiam, szukam, znajduję, potrzebuje. A jak już mam chwile beztroski, siadam w fotelu, marze,  popijając herbatę z sokiem malinowym. Moje pragnienie mnie pochłonęło, stąd też motyw zebry. :) 





earrings - Claire`s
jacket - Second Hand
blouse - Zara
skirt - H&M
boots - H&M
bracelet - Stradivarius
ring - Glitter


27 komentarzy:

  1. super wyglądasz, a kurteczka wyszła Ci cudownie <3 motyw zebry wcale nie musi byc kiczowaty, co świetnie udowodniłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta kurteczka się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz :)
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski kolor spódniczki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna przeróbka :)) fajnie jest czymś urozmaicić zwykłą kurtkę :D
    Pozdrawiam i zapraszam w swoje skromne progi.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo kurtka jest super, bardzo fajne serduszko zrobione

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie dobrany motyw zebry. Podoba mi sie tutaj;)
    Dodaje do obserwowanych!
    Zapraszam do tego samego;)
    Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz i całkiem fajny zestaw :)

    Pozdrawiam i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wygląda ;)
    uwielbiam winogrona!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, I love your outfit so much!
    X

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Z przyjemnością czytam blogi, takie jak Twój :). Bardzo mi się tu podoba :). Może zechciałabyś wpaść do mnie ? Jestem pewna, że znajdziesz coś dla siebie :) http://www.hushaaabye.blogspot.com :) Zapraszam Cię do obserwowanych, mam nadzieję, że będziesz zadowolona :) Pozdrawiam serdecznie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny motyw z zebrą :) ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool jacket!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysłowe:)
    motyw wyszedł super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt uzyskałaś :)) Ja również buszuje po sh i przerabiam :D tylko zazwyczaj dokładam ćwieki na których punkcie mam piździelca :D

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. bardZo fajne stylizacje fajny blog !!! obserwuje i zapraszam do siebie Mfashion:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje :):**
    fajna kurtka ;D

    OdpowiedzUsuń


Jeśli obserwujesz mojego bloga, napisz. Zrobię to samo. :)
If you follow my blog... Just write it and I'll do the same. :)